loading...
ܓ گزیده ای از برترین هاܓ
برای حمایت ازما لطفا در انجمن سایت عضو شوید

  از این پس دستیابی به صفحات سایت از طریق آدرس جدید

www.gozide.ir


***************************


مهدیه زرعی بازدید : 860 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (7)

گویند روزی دزدی در راهی، بسته ای یافت که در آن چیز گرانبهایی بود و دعایی نیز پیوست آن بود.
آن شخص بسته را به صاحبش برگرداند.
او را گفتند : چرا این همه مال را از دست دادی؟
گفت: صاحب مال عقیده داشت که این دعا، مال او را حفظ می کند.
و من دزد مال او هستم، نه دزد دین.
اگر آن را پس نمیدادم و عقیده صاحب آن مال، خللی می یافت ؛
آن وقت من، دزد باورهای او نیز بودم و این کار دور از انصاف است ...



 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهام در تاریخ 1391/12/10 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

بعضی وقت ها چیزی می نویسی فقط برای یک نفر،اما... دلت میگیرد وقتی
یادت می افتد که هرکسی ممکن است بخواند،
منتظر حضور گرمت هستم

http://tarbiyatbadani91.mihanblog.com/

این نظر توسط سارا در تاریخ 1391/09/04 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

شکلکعالی بود

این نظر توسط هدیه ارجمند در تاریخ 1348/10/11 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

سام مهدیه ی عزیزم....
به روز هستم ومنتظر حضور گرم شما/.....
موفق باشید
پاسخ : سلام خانم ارجمند گرامی
متشکرم و به روی چشم.
در اولین فرصت مزاحمتان می شوم

این نظر توسط عليرضا در تاریخ 1348/10/11 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

سلام
حتما" اين دزدي مربوط به زمان هاي خيلي خيلي قديم بوده است ؛ و مربوط به سالهاي اخير نمي شود ...
پاسخ : سلام استاد آیت الهی عزیز گرامی
لطف کردید تشریف آوردید و وبلاک این حقیر رو با نگاه پر مهرتون مزین فرمودید
خیلی خوشحال شدم
شاید روحی دوباره با وجود شما به این ناامید دمیده شد

این نظر توسط مبارز در تاریخ 1348/10/11 و 10:36 دقیقه ارسال شده است

سلام ... آمدم شعری بخوانم ...

دیدم خبری نیست ....
پاسخ : سلام . عذر می خوام که فعلا نتونستم اشعار دوستان و خودم رو در وبلاگ بذارم.
انشالله در اولین فرصت

این نظر توسط عليرضا در تاریخ 1348/10/11 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
سليقه ها متفاوت است و اين يك انر طبيعي است . امٌا اگر من به جاي شما بودم منبع اين داستان را هم ذيل آن مي آوردم
پاسخ : سلام . بله استاد حق با شماست.
کوتاهی کردم و پوزش می طلبم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. امیدوارم لحظات خوبی در این سایت داشته باشید. *کپی برداری از نگاره ها با ذکر منبع بلا مانع است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • گالری عكس
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • تبادل لینک
  • نامه ی ادب. خ سازگار
  • بیداری اندیشه
  • استاد آیت الهی
  • شاعران پارسی زبان
  • نگاه هشتم
  • فرهنگی
  • مرآت
  • جنبش دانشجویی حی‍‍‍‍‍ـــــا
  • در انتظار منجی آخر الزمان
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • خرید اینترنتی کارت شارژ
  • گزیده ای از برترین ها
  • نفسم میگیرد درهوایی که ...
  • الياس دانلود
  • تبادل لینک
  • اس ام اس و جملات زیبا
  • خرید عینک ویفری
  • جملات زیبا گیله مرد
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • زیباترین عکسها پیکسدونی
  • همه چیز هست
  • داستان زندگی من
  • قصه ی این روز های ما...
  • محمدحسین انصاری نزاد
  • کلشتر نگاه سبز ایران
  • فروشگاه کارتون های قدیمی
  • کتابخانه مجازی راز
  • شعر های خودکار کم رنگ
  • ♥♥ گالری عشق نازبانو ♥♥
  • بهترین پیامکها
  • جملات زیبای گیله مرد
  • وبلاگ آقای اصغری فرزقی
  • آقای حمیدرضا برقعی
  • سید علی رضایی
  • وبلاگ خانم غفوریان
  • خانم هدیه ارجمند
  • آقای حسین سنگری
  • مقام معظم شاعری/محمدشریف
  • وبلاگ قشنگ آقای حامدعسگری(باغکوچه)
  • آقای محمد نقیان
  • شب شعر گره
  • سید حسن مبارز
  • استاد حاج محمدی
  • استاد سید مهدی هاشمی نژاد
  • استاد معارف عزیز
  • سعید بیابانکی
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتان درباره ی وبلاگ چیست؟
    نظرتان درباره ی پخش آهنگ در وبلاگ چیست؟
    نظرتان در باره پنجره متحرک(اسلاید شو) بالای سایت چیست؟
    نقطه ی ضعف سایت در چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 272
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 16,701
  • بازدید کلی : 629,711
  • کدهای اختصاصی