loading...
ܓ گزیده ای از برترین هاܓ
برای حمایت ازما لطفا در انجمن سایت عضو شوید

  از این پس دستیابی به صفحات سایت از طریق آدرس جدید

www.gozide.ir


***************************


مهدیه زرعی بازدید : 1426 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (6)

 

من هفتصد بار اشتباه نکردم. من یک بار اشتباه نکردم من زمانی موفق شدم که هفتصد راهی را که موفقیت آمیز نبود

 

اصلاح کردم. هر گاه راهی را که عمل نمی کرد حذف کردم راهی را پیدا کردم که کار می کرد.

 

«توماس ادیسون»



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1392/02/11 و 7:54 دقیقه ارسال شده است

سلام به شاعره ارجمند و گرامی
میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهراء (س) ، روز زن ، و روز مادر را تبریک عرض می کنم
... و این سایت بر روی وبلاگ شعری بنده هم لینک شد .

این نظر توسط علیرضا آیت اللهی در تاریخ 1391/12/29 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

ادیسون اصلاح کرد یا محمول الاحوال وی را موفق ساخت ؟
من می گویم هردو .
عید شما مبارک

این نظر توسط فائزه در تاریخ 1391/12/29 و 11:15 دقیقه ارسال شده است

سلام
دعوتت میکنم به وبلاگم و شرکت در نظر سنجی...شکلک

این نظر توسط از طرف پدری مهربان در تاریخ 1391/12/19 و 7:24 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشيد
از شما دعوت می شود در ختم قرآن شرکت فرمایید
از 15 فروردین شروع مي شه اگه تمایل به شرکت دارید سريع اعلام نماييد تا فرم را ارسال كنم
هر روز توسط هر فرد حداقل 1 حزب خوانده مي شود و اعضاحداكثر 120 نفر هستند و در پايان هر روز قرآن يك دور مي شود
اعضا مسئوليت بالايي دارند چون اگر يك روز 1 نفر حزب خود را نخواند قرآن ختم نمي شود
هر فرد بعد از 120 روز قرآن را يك دور كامل مي كند
علاوه بر ثواب ختم گروهي قرآن در هر روز در پايان 120 روز ختم فردي كرده
لطفا به دوستان و خانواده خود نيز بگوييد تا سریع اعضا جور شوند
اگر مايليد يا اطرافيان مايل بوديند ميل بزنيد و تعداد حزب هاي خواسته شده را بگوييد
به دلیل پیش نیامدن سوء تفاهم : من از طرف و با همکاری و حمایت نویسنده پدر مهربان هستم بنابراین در مورد طرح فقط میل بزنید
منتظرم
Mahdi_Zahra133@yahoo.com
جالب بود

این نظر توسط فائزه در تاریخ 1391/12/17 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1391/12/16 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

با افتخار در وبلاگم لینکتون کردم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. امیدوارم لحظات خوبی در این سایت داشته باشید. *کپی برداری از نگاره ها با ذکر منبع بلا مانع است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • گالری عكس
  • دانلود آهنگ و موزیک ویدئو روز
  • تبادل لینک
  • نامه ی ادب. خ سازگار
  • بیداری اندیشه
  • استاد آیت الهی
  • شاعران پارسی زبان
  • نگاه هشتم
  • فرهنگی
  • مرآت
  • جنبش دانشجویی حی‍‍‍‍‍ـــــا
  • در انتظار منجی آخر الزمان
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • خرید اینترنتی کارت شارژ
  • گزیده ای از برترین ها
  • نفسم میگیرد درهوایی که ...
  • الياس دانلود
  • تبادل لینک
  • اس ام اس و جملات زیبا
  • خرید عینک ویفری
  • جملات زیبا گیله مرد
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • زیباترین عکسها پیکسدونی
  • همه چیز هست
  • داستان زندگی من
  • قصه ی این روز های ما...
  • محمدحسین انصاری نزاد
  • کلشتر نگاه سبز ایران
  • فروشگاه کارتون های قدیمی
  • کتابخانه مجازی راز
  • شعر های خودکار کم رنگ
  • ♥♥ گالری عشق نازبانو ♥♥
  • بهترین پیامکها
  • جملات زیبای گیله مرد
  • وبلاگ آقای اصغری فرزقی
  • آقای حمیدرضا برقعی
  • سید علی رضایی
  • وبلاگ خانم غفوریان
  • خانم هدیه ارجمند
  • آقای حسین سنگری
  • مقام معظم شاعری/محمدشریف
  • وبلاگ قشنگ آقای حامدعسگری(باغکوچه)
  • آقای محمد نقیان
  • شب شعر گره
  • سید حسن مبارز
  • استاد حاج محمدی
  • استاد سید مهدی هاشمی نژاد
  • استاد معارف عزیز
  • سعید بیابانکی
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظرتان درباره ی وبلاگ چیست؟
    نظرتان درباره ی پخش آهنگ در وبلاگ چیست؟
    نظرتان در باره پنجره متحرک(اسلاید شو) بالای سایت چیست؟
    نقطه ی ضعف سایت در چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 111
  • کل نظرات : 272
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 16,698
  • بازدید کلی : 629,708
  • کدهای اختصاصی